اخبار شهر دبیران و ایران

اخبار شهر دبیران و ایران

وبلاگ برتر شهرستان زرین دشت

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

خوش آمدید

امکانات


تعیین تکلیف دبیران ، معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت

 وزارت آموزش و پرورش اعلام كرد همه دبیران حق التدريس و آموزشياران نهضت سوادآموزي تعيين تكليف شده اند و اين وزارتخانه هيچ تعهد استخدامي در قبال نيروهاي شركتي ندارد.

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، هيچ آموزشياري از نهضت سوادآموزي در كشور وجود ندارد كه براساس مصوبه هاي مجلس شوراي اسلامي تعيين تكليف نشده باشد.
براساس اين گزارش،‌ مقرر بود طبق مصوبه مجلس شوراي اسلامي، هفت هزار نفر از آموزشياران نهضت سوادآموزي در يك برنامه پنج ساله استخدام شوند كه در همين راستا در سال 1389 بيش از سه هزار نفر از اين آموزشياران استخدام شدند و در مهر ماه سال جاري نيز چهار هزار نفر ديگر از اين گروه استخدام خواهند شد كه اسامي آنها پيش از اين اعلام شده است.
اين گزارش در ارتباط با دبیران حق التدريس مي افزايد: در سراسر كشور حتي يك معلم حق التدريس وجود ندارد كه وضعيت او مشخص نشده باشد، به عبارت ديگر تعيين تكليف همه معلمان و دبیران حق التدريس مطابق مصوبه مجلس شوراي اسلامي براساس ضوابط اعلام شده يعني استخدام 60 هزار نفر ظرف مدت پنج سال و هر سال 12 هزار نفر بسيار زودتر از اين مهلت يعني تنها در دو سال اول انجام شد.
در اين گزارش آمده است: تنها در سال 1389 و 1390 تعداد 43 هزار نفر از معلمان حق التدريس تعيين تكليف و استخدام شده يا مي شوند، با اين توضيح وزارت آموزش و پرورش قريب به دو برابر ميانگين موجود در اين زمينه اقدام كرده است.
اجتمام ** 1788 **1569**
خبر گزاری ایرنا 
کد خبر: 30553199          (2023639)            تاريخ انتشار : 16/06/1390 - 15:01                

 



نظرات شما عزیزان:

حقیقت داستان و افسانه
ساعت17:15---31 شهريور 1390
سلام


داستان اعتماد

خدا خواست که به اسم غار من ثبت شود! من از بازمانده های عهد کهن شدم! از معبد عظیم بلقیس به این دیار آمدم! مهاجرم! ما مثل انسانها پادشاهی نداریم! بسیار آزادیم در جا به جایی و سفر! در نزدیکی روستایی به نام رقیم در دیار دقیانوس در غاری به نام کهف زندگی می کنم، برای همین تمام دوستانم مرا کهف صدا می زنند! قلمرو محدوده ی من اینجاست، نه کمتر، نه بیشتر! به حدود وظایف ...

ماسح


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 23 / 6 / 1390برچسب:شهر دبیران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

***برای سلامتی امام زمان صلوات*** مدیر وبلاگ

نويسندگان

آخرین اخبار آی تی
لينکهاي ویژه

جستجوي مطالب

© All Rights Reserved to dabiran1.LoxBlog.Com | تمامی حقوق وبلاگ متعلق به شهر دبیران می باشد


Powered by
IP2Location.com